پوشش رسانه ای و رپرتاژ آگهی و بیانیه مطبوعاتی


رپورتاژ خبری چیست؟

رپورتاژ خبری شکلی از تبلیغات در روزنامه، مجله و وب‌سایت ها  است که در مورد یک محصول یا خدمت یا شخص در قالب یک مقاله اطلاعاتی را ارائه می‌دهد. در واقع این مقاله یا مطالب در جهت تبلیغات است و نه صرفا اطلاع رسانی . به عنوان مثال فعالیت واحد روابط عمومی  ادارات یک یاز وظایفشان همین موضوع است که فعالیت هایشان را به بهترین نحو  اطلاع رسانی کنند .

رپرتاژ و پوشش رسانه ای چه ویژگی هایی دارد؟

رپرتاژ و پوشش رسانه ای جزئیات بیشتری را نسبت به سایر تبلیغات شامل می‌شود و به مشتریان در شناخت بهتر محصول یا خدمت یا سازمان و ارگان  کمک می‌کند. این تبلیغات توسط آژانس‌های تبلیغاتی یا خود فرد نوشته می‌شوند. سپس مکان نمایش آن‌ها در مجله، روزنامه یا وب‌سایت و یا شبکه های اجتماعی است .

بیانیه مطبوعاتی، ابزاری قدرتمند برای بازاریابی و سئو

بیانیه مطبوعاتی نقش جدیدی در فضای آنلاین به عنوان ابزاری برای سئوی خارجی دارد. با انتشار بیانیه مطبوعاتی در وب‌سایت‌ها می‌توانید تعدادی بک‌لینک بگیرید و رتبه وب‌سایت خود را بهبود دهید. اگر مقاله خوب و مفیدی ارائه دهید این احتمال وجود دارد که مطلب شما توسط نشریات در سراسر جهان مورد توجه قرار گیرد.